Басып шығару
Қаралды: 324

2019 жылғы мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімі қызметінің есебі

Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Заңының 8-бабы 8-тармақшасына, Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2013 жылғы 25 маусымдағы № 193 бұйрығымен бекітілген мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша есепті қалыптастыру және ұсыну қағидаларына сәйкес білім бөлімінің 2019 жылғы мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша есебі ұсынылды.

Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінде барлығы 21 мемлекеттік қызмет жүзеге асырылады, оның ішінде білім бөлімінде – 14, мектепке дейінгі мекемелерде және білім беру ұйымдарында – 8 (аттестаттау білім беру ұйымдарында және білім бөлімінде көрсетіледі). Барлық мемлекеттік қызметтер тегін көрсетіледі.

кезең

барлық мемлекеттік қызметтер

тек ББ

оқу орындарында

Білім бөлімінде және білім беру ұйымдарында мемлекеттік корпорация және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы

Мемлекеттік корпорация, «Е-үкімет» порталы арқылы білім бөлімінде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер

 

баламалы қабылдау тәсілдері

тек мемлекеттік корпорация, «Е-үкімет» порталы арқылы»

тек портал, оның ішінде indigo24.kz порталы арқылы

«Е-үкімет» порталы және білім бөлімі арқылы

Мемлекеттік корпорация және білім бөлімі арқылы

Мемлекеттік корпорация, портал, Білім бөлімі арқылы

2018

24

4

8

0

5

0

4

3

7

2019

21

1

8

0

3

6

1

3

0

                     

2019 жылы «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімі» ММ 41061 мемлекеттік қызмет көрсетілді. Оның ішінде мемлекеттік корпорация (ХҚКО) арқылы – 437 (2018 ж. – 758), тікелей мемлекеттік органда – 29328 (2018 ж.-23457), электрондық үкімет egov.kz порталы арқылы көрсетілді -2199 (2018 ж. - 4553), ведомствоға қарасты indigo24.kz порталы, school.kst-goo.kz – 9097 («Электрондық балабақша» -5553 (2018 ж. - 400), «Электрондық мектеп» - 3544).

Барлығы 21 мемлекеттік стандарт пен регламент бекітілді.

Алайда ҚР «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Заңының 1-бабының 6-тармағына енгізілген өзгерістерге сәйкес 25.11.2019 № 272-VI регламенті жойылды. Регламенттің орнына «Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілер» ұғымы енгізілді. Сондай-ақ қорғаншылық және қамқоршылық секторында отбасы және неке саласындағы мемлекеттік стандарттарға өзгерістер енгізілді (ҚР БҒМ 2019 жылғы 7 қазандағы № 435 бұйрығы).

Мемлекеттік қызмет стандарттары білім бөлімінің сайтында және білім беру ұйымдарының сайттарында орналастырылған.

Ең көп талап етілетін мемлекеттік қызметтер:

Мемлекеттік қызметтерді оңтайландыру нәтижелері:

- «Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі жастағы (7 жасқа дейінгі) балаларды кезекке қою» мемлекеттік қызметі 2018 жылдың қазан айынан бастап автоматтандырылған және indigo24.kz веб-порталда орналастырылған, ата-аналар өз балаларын мектепке дейінгі ұйымға кезекке қойып, үйден шықпай-ақ балабақшаға жолдама ала алады;

- 2019 жылдың 1 маусымынан бастап барлық білім беру ұйымдарында Сакура-электронды мектептің ақпараттық жүйесі енгізілді, енді ата-аналар school.kst-goo.kz порталы арқылы өтініш білдіріп, баласын үйден шықпай-ақ 1-сыныпқа тіркей алады, оқуға қабылдау туралы өтініштерді қабылдау мерзімі 1 сыныптағы балалар - 1 маусымнан 30 тамызға дейін;

- екі мемлекеттік қызмет бір қызметке біріктірілді: «Кәмелетке толмаған балалардың мүлкіне иелік ету үшін анықтамалар беру», «Баланы (балаларды) патронаттық тәрбиеге беру және патронат тәрбиешілерге берілген баланы (балаларды) асырап- бағуға ақшалай қаражат төлеуді тағайындау»;

- 2019 жылдың қаңтар айынан бастап 4 мемлекеттік қызмет «электронды үкімет» порталы арқылы ғана көрсетіледі («Баланы (балаларды) патронаттық тәрбиеге беру және патронаттық тәрбиеге берілген баланы (балаларды) күтіп-ұстауға қаражат төлеуді тағайындау»), «Асырап алуға ниет білдірушілерді тіркеу балалар», «Жетім және (немесе) ата-анасының қамқорлығынсыз қалған баланы асырап алуға байланысты біржолғы ақшалай төлемді тағайындау», «Кәмелетке толмаған балалардың мүлкіне билік ету туралы анықтама беру»);

- «Он жасқа толған баланың пікірін есепке алу туралы қорғаншылық және қамқоршылық органының шешімін беру» жаңа мемлекеттік қызметі енгізілді (ҚР БҒМ 13.12.2018 ж. № 684 бұйрығы).

Білім бөлімінде 3 мемлекеттік қызмет «Электрондық үкімет» порталы арқылы автоматтандырылған режимде көрсетіледі (қызмет нәтижесі автоматты түрде қалыптастырылады):

- «Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтамаларын беру» (2014 жылдан бастап);

-« Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою» (2018 жылғы қазаннан бастап);

- «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау» (2019 жылғы 1 маусымнан бастап).

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру және қабылданбаған өтініштер мен бас тартулардың санын жою мақсатында жыл сайын білім бөлімі мемлекеттік корпорацияның қызметкерлері мен мектептердің жауапты тұлғалары үшін оқыту семинарларын өткізеді.

Білім бөлімінің 2019 жылға бекітілген медиа-жоспарын орындау мақсатында білім беру ұйымдарында мемлекеттік қызмет көрсету бойынша жауапты тұлғаларға және Мемлекеттік корпорация қызметкерлеріне мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мәселелері бойынша барлығы 14 семинар және кеңес өткізілді, оның ішінде Мемлекеттік корпорацияның қызметкерлеріне арналған 4 оқыту семинары:

          Халыққа көрсетілетін мемлекеттік қызметтер туралы түсіндіру мақсатында білім бөлімі тоқсан сайын халыққа мемлекеттік қызметтер туралы, «электрондық балабақша», «Электрондық мектеп» автоматтандырылған жүйелері туралы, «Алау ТВ» телеарнасында жүгіртпе жолды немесе бейнетаспаларды орналастыру арқылы қорғаншы және қамқоршы мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат береді. (11.01.2019 ж., 22.05.2019 ж., 02.07.2019 ж., 15.10.2019 ж.).

Сонымен қатар, бұқаралық ақпарат құралдарында 8 мақала жарияланды:

Білім бөлімінде мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерінің бұзылуы мен шағымдары жоқ.

Мемлекеттік қызметтер көрсету туралы ақпарат Интернет-ресурстарда және білім департаментінде және білім беру мекемелерінде жабдықталған стендтерде орналастырылды, тұрғындарға анықтамалық ақпарат алуға барлық жағдай жасалған.

Мемлекеттік қызметтерді электронды түрде ұлғайту мақсатында бөлімде «электрондық үкімет» порталына және басқа да ақпараттық жүйелерге қосылған компьютерді ұсына отырып, өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы орналасқан. Сондай-ақ, 1 қабатта қамқоршылық және қорғаншылық органының мамандары «электрондық үкімет» порталы арқылы электрондық өтініш беру кезінде азаматтарға кеңес береді және көмек көрсетеді.

«Электрондық үкімет» порталында мемлекеттік қызмет көрсетуді ілгерілету мақсатында 2019 жылғы 22 қазанда Білім басқармасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Қостанай облысы бойынша жариялаған науқанына қолдау көрсетті, оның барысында мемлекеттік қызметшілер электрондық қызметтерді алудың қарапайымдылығын көрсетті (челендж «Digital chek»).

Қостанай қаласының барлық білім беру мекемелерінде баннерлер орнатылған, олардың эскизін Мемлекеттік қызмет істері агенттігі әзірледі. Баннерлер оқу орындарының информатика кабинеттерінде және өзіне-өзі қызмет көрсету бұрыштарында орналасқан.

Мемлекеттік қызметтерді көрсетуді жақсарту мақсатында білім беру бөлімімен Мемлекеттік қызметтерді арттыру бойынша ұсыныстарды Білім басқармасына, Қостанай облысы әкімдігінің ақпараттандыру, мемлекеттік қызметтер көрсету және мұрағаттар басқармасына, «ҰАТ» АҚ-ға үнемі жібереді (03-20/149 17.01.2020 ж., 03-20/3695 20.11.2019 ж., 03-20/2695 20.11.2019 ж., 03-20/2695 20.11.2019 ж. хаты).

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша сұрақтар жыл сайын білім бөлімінің кеңестерінде және білім бөлімінің басшысы жанындағы кеңестерде қаралады.

Сонымен қатар, 2016 жылдан бастап Қостанай облысының «Грин» Азаматтық Альянсы еріктілерді тарта отырып, мемлекеттік қызметтердің сапасын үнемі қадағалап отырады. Бұл жасырын сатып алушы ретінде телефонға жазу түрінде волонтерлердің немесе ата-аналардың тестілеу, сауалнамасы және басқа да сауалнама әдістері болуы мүмкін. ГрИн мониторингінің нәтижелерін одан әрі ықпал ету шараларын қабылдау үшін Мемлекеттік қызмет департаментіне жібереді.

        Рейд барысында анықталған ұйымдастырушылық сипаттағы проблемалық мәселелер, жалпы тұжырымдар мен ұсыныстар орындауға және жұмысқа басшылық жасауға қабылданды.  

Мәселелері.

Стандарттарға сәйкес мемлекеттік қызметтер мынадай түрде ұсынылуы тиіс:

Алайда жоғарыда аталған мемлекеттік қызметтер бойынша «ХҚКО», «Е-әкімдік» ықпалдастығы жоқ, портал.

Сондай-ақ, бүгінде egov.kz порталында «Кәмелетке толмаған балалардың мүлкіне билік ету туралы анықтама беру» мемлекеттік қызметі бар, стандартқа сәйкес, ол тек портал арқылы ұсынылуы керек, алайда 2019 жылы жылжымайтын мүлікті иеліктен шығару және кепілге қою туралы бұл қызмет білім департаментінің кеңсесі арқылы қағаз түрінде ұсынылады, өйткені egov.kz порталына қол жетімділік жоқ (жылжымайтын мүлікті иеліктен шығару және кепілге салу бойынша салым жоқ).

Осыған байланысты білім бөлімімен «Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ, «Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасы» ММ, «Қостанай облысы әкімдігінің ақпараттандыру, мемлекеттік қызмет көрсету және мұрағаттар басқармасы» ММ, Қостанай қаласының әкімдігі жоғарыда аталған мәселелер бойынша техникалық себептерді жою туралы 30.01.2019 ж. № 03-20/264, 14.02.2019 ж. № 03-20/450 хаттары жолданды.

Көрсетілетін қызметті алушылардың одан әрі тиімділігінің перспективалары және қанағаттанушылығын арттыру:

1. Білім беру бөліміне:

1.1. келесі жылға арналған мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру жөніндегі медиа-жоспар бекітілсін.

2. Білім бөліміне және білім беру мекемелерінің басшыларына:

2.1. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін анықтайтын нормативтік-құқықтық актілерді қатаң сақтау;

2.2. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша анықтамалық ақпаратты үнемі жаңарту;

2.3. көрсетілетін қызметті алушылар тарапынан шағымдарға жол бермеу;

2.4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша шағым түскен жағдайда 5 жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға жауап жіберу;

2.5. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша ұсыныстар енгізу;

2.6. Көрсетілген мемлекеттік қызметтер бойынша статистикалық деректерді дұрыс ұсыну.